عینک های اسنپ
اسنپ اینک تایید کرده است که عینک های دوربین جدید آن، به نام اسنپچت، برای استفاده در شب طراحی نشده اند. این خبر مستقیما از اسنپ اینک آمده است که تایید کرده است که طراحی فعلی عینک ها دیدن در شب را غیرممکن می کند.
لنزهای اسنپچت مانند عینک های آفتابی معمولی عمل می کنند، به همین دلیل استفاده از آنها در شب غیرعملی است. این محدودیت تصور از اسنپچت به عنوان یک “اسباب بازی” را تقویت می کند، واژه ای که توسط ایوان اسپگل، مدیرعامل اسنپ، در هنگام توصیف آنها به وال استریت ژورنال استفاده شده است.
در حالی که اسنپچت ۱۳۰ دلاری در پاییز امسال منتشر خواهد شد، کاربران مجبور خواهند بود به فعالیت های روزمره مانند باربیکیو و جشنواره های موسیقی برای ضبط ویدیوهای ۱۰ ثانیه ای دایره ای خود بچسبند. این محدودیت ممکن است باعث شود که برخی از افراد به عملی بودن عینک ها، به خصوص با توجه به قیمت بالای آنها، تردید کنند.
نسخه های آینده اسنپچت احتمالا می توانند با لنزهای شفاف یا لنزهای فتوکروماتیک نور-تطبیقی که با توجه به شرایط نوری مختلف تنظیم می شوند، این محدودیت را برطرف کنند.
اسنپ امیدوار است با حفظ قیمت مقرون به صرفه، اسنپچت را به عنوان یک خرید مورد علاقه برای کاربران نوجوان خود قرار دهد. این استراتژی می تواند با همسو شدن اسنپچت با سلبریتی های مورد علاقه کاربران آنها بیشتر تقویت شود.
با وجود این محدودیت ها، اولین نسخه اسنپچت به اسنپ کنترل بیشتری بر تجربه گرفتن و ذخیره تصویر می دهد. این شرکت امیدوار است که نسخه های آینده این محدودیت های فعلی را برطرف کنند و اسنپچت را به یک محصول همه کاره تر و مفیدتر تبدیل کنند.
- نویسنده : حامد غلامی
- منبع خبر : TechCrunch