Cogito به هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مشتری کمک می کند
Cogito به هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مشتری کمک می کند
Cogito به هوش مصنوعی برای بهبود خدمات مشتری کمک می کند. این شرکت با استفاده از الگوریتم های یادگیری ماشینی، رفتار مشتریان را تجزیه و تحلیل کرده و به نمایندگان خدمات مشتری بازخورد در زمان واقعی ارائه می دهد.

هوش مصنوعی

Cogito یک استارت آپ با پشتوانه DARPA است که با استفاده از هوش مصنوعی، به بهبود خدمات مشتری کمک می کند. این شرکت با تجزیه و تحلیل مکالمه، به نمایندگان خدمات مشتری بازخورد در زمان واقعی ارائه می دهد. Cogito سرعت گفتگو، مکث ها، وقفه ها، تغییرات حجم صدا و لحن، را ردیابی می کند تا توصیه های بلادرنگ را ارائه دهد. این شرکت با مدل سازی گفتگوهای معمولی در زمینه ها و صنایع مختلف، به ارائه بازخورد های مفید برای نمایندگان خدمات مشتری می پردازد. Cogito با تیم هایی متشکل از صدها کارمند در شرکت هایی مانند Aetna، Humana و BlueCross BlueShield همکاری می کند. مشتریان کاهش ۱۵ درصدی در زمان متوسط تماس و ۱۰ درصدی در تعداد تماس های مجدد را گزارش کرده اند.

Cogito یک شرکت استارت آپ است که با استفاده از هوش مصنوعی به بهبود خدمات مشتری کمک می کند.

منبع خبر

  • نویسنده : حامد غلامی
  • منبع خبر : TechCrunch