هوش مصنوعی
Cogito یک استارت آپ با پشتوانه DARPA است که با استفاده از هوش مصنوعی، به بهبود خدمات مشتری کمک می کند. این شرکت با تجزیه و تحلیل مکالمه، به نمایندگان خدمات مشتری بازخورد در زمان واقعی ارائه می دهد. Cogito سرعت گفتگو، مکث ها، وقفه ها، تغییرات حجم صدا و لحن، را ردیابی می کند تا توصیه های بلادرنگ را ارائه دهد. این شرکت با مدل سازی گفتگوهای معمولی در زمینه ها و صنایع مختلف، به ارائه بازخورد های مفید برای نمایندگان خدمات مشتری می پردازد. Cogito با تیم هایی متشکل از صدها کارمند در شرکت هایی مانند Aetna، Humana و BlueCross BlueShield همکاری می کند. مشتریان کاهش ۱۵ درصدی در زمان متوسط تماس و ۱۰ درصدی در تعداد تماس های مجدد را گزارش کرده اند.
- نویسنده : حامد غلامی
- منبع خبر : TechCrunch