Base قصد دارد با غول های هوش مصنوعی CRM رقابت کند
Base قصد دارد با غول های هوش مصنوعی CRM رقابت کند
شرکت Base با معرفی Apollo، یک محصول هوش مصنوعی مستقل، برای رقابت با غول‌های CRM مانند Salesforce، Microsoft، Oracle و SAP آماده می‌شود.

CRM

Base یک شرکت CRM است که به دنبال رقابت با غول های صنعت مانند Salesforce، Microsoft، Oracle و SAP است. Base در این هفته Apollo را معرفی کرد که یک محصول هوش مصنوعی مستقل است و CEO شرکت ادعا می کند که از رقابت خود خیلی جلوتر است. Base این محصول جدید را در وسط Dreamforce، همایش مشتری بزرگ Salesforce، معرفی کرد.

هوش مصنوعی کلمه کلیدی روز در CRM است و Salesforce و Oracle هر دو محصولات/ویژگی های هوش مصنوعی خود را در هفته گذشته معرفی کردند. شرکت های بزرگ در حال اضافه کردن هوشمندی به CRM و سایر بخش ها هستند اما Uzi Shmilovici، CEO شرکت Base، اعتقاد دارد که تمرکز منحصر به فرد شرکت بر CRM ممکن است یک مزیت باشد.

Shmilovici ادعا می کند که به عنوان مثال، امتیاز دهی پیشگویانه شرکت او خیلی بهتر از Salesforce است زیرا او اطلاعات بیشتری دارد. argues that despite Salesforce’s size advantage, sales people don’t use the software. این استدلال را قبل از این نیز از طرف بازیکنان کوچکتر شنیده ام – آنها محصولات خود را بیشتر برای نیازهای نیروهای فروش طراحی می کنند. صرف نظر از موضع شما در این موضوع، Base اعتقاد دارد که رابط کاربری آن به معنی داده های بهتر است.

Shmilovici اشاره می کند که این داده ها از نیروهای فروش برای انجام امتیاز دهی پیشگویانه هدایت می شود و هرچه اطلاعات بیشتری داشته باشید، دقت آن بیشتر خواهد بود. او می گوید که Base Apollo خود را از رقابت علاوه بر مجموعه داده ها متفاوت می کند زیرا مستقل است و توصیه گر است و به کاربران می گوید که در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. برای اینکه منصفانه باشیم، این دقیقاً همان نوع اقداماتی است که Salesforce می گوید Einstein برای کاربران آن ارائه خواهد داد – این شخص را تماس بگیرید زیرا احتمال زیادی وجود دارد که بهترین فرصت را برای فروش به شما بدهد. با این حال، او می گوید که ویژگی های کلیدی هوش مصنوعی اولیه Salesforce – Lead Scoring و Opportunity Insights – ویژگی هایی هستند که مدت زمان طولانی است که در محصول Base – Base CRM وجود داشته است.

دیگر ویژگی های محصول اصلی شامل احساس ایمیل (به دنبال نشانه هایی که معامله ممکن است در خطر از بین رفتن باشد)، تاریخ تخمین بسته شدن (هشدار به شما هنگامی که تاریخ بسته شدن ممکن است با آنچه که فکر می کردید تفاوت داشته باشد) و احتمال بسته شدن است که از یک الگوریتم برای تعیین احتمال بستن معامله استفاده می کند. قرار است Apollo خیلی دورتر برود و هدف آن گفتن به شما است که در زمان حقیقی به کجا می روید تا اطلاعاتی را ارائه دهد که می تواند تأثیر واقعی بر فروش داشته باشد. Apollo اطلاعات شما را تحلیل می کند تا فاصله های عملکرد در فرآیند فروش شما را پیدا کند و توصیه های واقعی برای بهبود آن ارائه دهد.

“اگر این کار را انجام دهید، این آنچه در آینده اتفاق می افتد. در اینجا چه کاری می توانید انجام دهید تا اعداد خود را به طور معنی دار تأثیر گذارید. برای هر بینش، اگر این کار ها را انجام دهید، فروش شما x دلار افزایش خواهد یافت”، Shmilovici توضیح داد.

Base Apollo  -  a  CRM  artificial  intelligence  product.

Base Apollo نمایش داده ها با بینش در مورد نحوه کاهش زمان اولین تماس و افزایش درآمد. این نوع مدل توصیه گر ممکن است برای مشتریان جذاب باشد، اما در حالی که بازار بسیار بزرگ است، غول ها منابع بسیار بیشتری برای حمله به این مشکل دارند. در جهان تکنولوژی، همیشه این موضوع نیست که چه کسی پیشرفته ترین تکنولوژی را دارد یا حتی چه کسی اولین است، بلکه این موضوع است که چه کسی بزرگترین جیب را دارد. در بازاری مانند CRM، جلب توجه سخت است، اما Shmilovici عمداً تصمیم گرفت Apollo را در هفته Dreamforce عمومی کند، هرچند که تا سه ماهه اول سال آینده موجود نخواهد بود. Base از سال ۲۰۰۹ وجود داشته و تقریباً ۵۳ میلیون دلار از جمله آخرین دور سرمایه گذاری سری C 30 میلیون دلاری خود را در سپتامبر گذشته جمع آوری کرده است.

منبع خبر

  • نویسنده : حامد غلامی
  • منبع خبر : TechCrunch