Salesforce به سمت هوش مصنوعی با Salesforce Einstein می رود
Salesforce به سمت هوش مصنوعی با Salesforce Einstein می رود
Salesforce با رونمایی از Salesforce Einstein ، ابتکار هوش مصنوعی خود، به طور جدی وارد دنیای هوش مصنوعی شده است. این حرکت به طور آشکارا رقیب اصلی Salesforce، Oracle ، را هدف قرار داده است و نشان می دهد که Salesforce در چند سال گذشته در زمینه هوش مصنوعی به طور فعال در حال کار بوده است.

Salesforce Einstein 

Salesforce Einstein بیش از یک محصول، یک چتر فناوری برای تمام قطعات هوش مصنوعی Salesforce است. این ابتکار شامل ۱۷۵ دانشمند داده برای توسعه و استفاده از تجارب حاصل از خرید شرکت هایی مانند MetaMind، PredictionIO و RelateIQ است.

Salesforce Einstein به طور بالقوه تمام محصولات Salesforce را تحت تأثیر قرار خواهد داد و از طریق یادگیری ماشین پیشرفته، یادگیری عمیق، تجزیه و تحلیل پیش بینی، پردازش زبان طبیعی و کشف داده هوشمند، به ارتقاء CRM کمک خواهد کرد.

Salesforce با ارائه اطلاعات کلیدی به کارکنان فروش، می خواهد هوش مصنوعی را به یک ابزار کارآمد برای افزایش فروش تبدیل کند. با کمک Salesforce Einstein ، کاربران می توانند اطلاعاتی مانند بهترین کاندیدای تماس بعدی، ظهور رقابت در اخبار و سایر اطلاعات حیاتی را به طور خودکار دریافت کنند.

Salesforce Einstein یک ابتکار مبتنی بر هوش مصنوعی است که هدف آن تغییر نحوه عملکرد مشاغل است.

Salesforce همچنین به کاربران امکان دسترسی به مجموعه داده های با کیفیت بالا را از طریق اطلاعات جمع آوری شده از مشتریان و مناطق مختلف فراهم می کند. البته حفظ حریم خصوصی کاربران از طریق مفهوم data tenancy به طور کامل رعایت می شود.

برخی از ابزارهای Einstein AI مانند Community Cloud با قابلیت های اتوماسیون و معرفی متخصصین در موضوعات مختلف، Analytics Cloud با توانایی کشف هوشمندانه داده ها و Commerce Cloud با قابلیت پیشنهاد محصولات ، در حال حاضر در دسترس هستند و ابزار های جدیدی نیز در ماه های آینده معرفی خواهند شد.

منبع خبر

  • نویسنده : حامد غلامی
  • منبع خبر : Ron Miller,TechCrunch